VI SÖKER PERSONAL TILL ADMINISTRATION OCH EKONOMI.

Till vårt kansli söker vi nu en person med hög servicekänsla som trivs att jobba i team och med stor variation av arbetsuppgifter. Vi sätter stor vikt vid din personlighet.
Tjänsten kräver datorvana och att du kan jobba i olika bokningsprogram, medlemsregister och kassaregister. Har du erfarenhet av vårt bokningssystem GIT och vårt bokföringsprogram Fortnox så är det ett plus. Likaså att du är kunnig i att hantera sociala medier, klubbens hemsida och skapa annonser etc.
Du har lätt för att formulera dig i tal och skrift.
Du kommer få utbildning i både bokningssystem och golfutrustning.

Tjänsten innefattar bland annat administration, medlemsservice, receptionsarbete och arbete med shopen. Det innebär också att du ska sköta löpande bokföring i samverkan med vår redovisningsbyrå.
Du kommer att jobba i nära samarbete med vår klubbchef.

Tjänsten är på heltid 80–100% med mer tid förlagd under golfsäsong. Sex månaders provanställning som sen kan övergå i en tillsvidaretjänst. Tjänsten innefattar en del helgarbete.

Du som är intresserad, skicka din ansökan och CV till hakan@alingsasgk.se. Intervjuer sker löpande för omgående tillsättning eller efter överenskommelse.